Connect with us

Haberler

Allison 3000 Serisi tam otomatik şanzıman

Published

on

Allison ve DAF, Kuzey Denizi kıyısında çöp toplayarak atıkları azaltıyor

3777_01

Almanya’nın Aurich bölgesinde belediye, Temmuz 2011’den itibaren yaklaşık 200,000 sakinin atık toplama çalışmalarını yürütüyor. 2011 yılından bu yana 16 yeni sürücüyü işe alan belediye, Allison tam otomatik şanzımanla donatılmış 11 yeni DAF kamyona da yatırım yaptı.

Aurich, Almanya’nın kuzeybatı ucunda bulunan ve şiddetli rüzgârların estiği, rüzgâr değirmenleri ve otlakların olduğu yaklaşık 1,290 km²’lik bir alanda yer alıyor. Bu bölgede Belediye, 2011 yılının ortasından bu yana kâğıt, evrensel ve organik atıklarının toplanması görevini kendi üstleniyor. Özel bir şirketin maliyetleriyle kıyaslandığında belediyenin çöp toplama işlemini doğrudan yapmasının daha düşük maliyetli olduğunu gösteren bir rapor sonrasında bu çalışma uygulanmaya başlandı. Aurich Belediyesi, atık toplama görevini kendi üstlenerek Norddeich, Neßmersiel ve Greetsiel gibi deniz kenarındaki kasabalar ve Doğu Frisian adasındaki Norderney’i de içeren 100,000 hanenin çöp masraflarını 2011 yılında yaklaşık yüzde 9,5 azaltırken 2012 yılında buna yüzde 2.6 oranını ekleyerek, toplam yüzde 12’nin üzerinde bir tasarruf sağlamayı başardı.

Allison Transmission & DAF Atik Toplama (Gorsel 1)_299x280

Allison 3000 Serisi tam otomatik şanzımanla donatılmış 11 yeni DAF araca yaklaşık 2,1 milyon Euro yatırım yaptı

Aurich, atık toplama görevi için 16’sı sürücü olmak üzere, 19 kişiyi işe aldı ve Allison 3000 Serisi tam otomatik şanzımanla donatılmış 11 yeni DAF araca yaklaşık 2,1 milyon Euro yatırım yaptı. İhale sırasında, filonun teknisyen direktörü Carsten Appelhoff açısından gerçekten sağlam bir şanzıman ve servise yakınlık öncelikli iki kriter olarak ön plana çıkıyordu. Carsten Appelhoff yaptığı açıklamada; “Her kamyon, günde yaklaşık 800 çöp bidonu boşaltıyor. Bu nedenle, günde 1000 kez durmaya dayanabilecek sağlamlıkta araç aktarma organlarına ihtiyacımız var. Ayrıca, servisin kolayca ulaşılabilir olması ve rutin bakım için düşük bir maliyet bizim için önem taşıyor. Böylece aracın kullanım dışı kalmasının en aza indirilmesini ve maliyetlerinin azalmasını sağlayabiliyoruz,” dedi.

Şu anda on adet 228 kW’lık (310 PS) DAF CF 75 HS Fahrzeugbau yandan yüklemeli kamyon bir kişi tarafından kullanılarak ana bölgeye hizmet veriyor. Ayrıca sabit konteynerli yükleyiciye sahip yedi kamyon ve CWS konteyner yükleme sistemine sahip üç kamyon bulunuyor. Bölgelere göre farklılık göstermek ile birlikte her aracın, ortalama 1,700 çalışma saatinde yaklaşık 48,000 km. yol kat ettiği bildiriliyor.

Norderney için adanın dar yollarında daha küçük bir araç gerekmesi dolayısıyla, 165 kW’lık (220 PS) bir DAF LF 55 ve arkadan yüklemeli karoser tercih ediliyor. Atıklar büyük konteynerlere yüklenip bir konteyner gemisiyle Norddeich’tan anakaraya taşınıyor.

Appelhoff açıklamasında; “Araçlardan çok memnunuz. Şu ana kadar hiçbir arıza veya büyük tamir ihtiyacı olmadı. Sürücülerimiz, özellikle debriyajla uğraşmaları gerekmediği için tam otomatik şanzımanlı kamyonları seviyor. Ayrıca iki ellerini de direksiyonda tutabiliyor olmaları çok rahatlatıcı bir unsur,” diyor.

Verimli bir çalışma döngüsü ve daha düşük bakım maliyeti sayesinde Allison tam otomatik şanzımanlarla donatılmış araçlar, çöp toplama çalışmaları için ideal olarak ön plana çıkıyor. Allison’ın Continuous Power Technology™/Sürekli Güç Teknolojisi, araçların daha verimli çalışması için patentli tork konvertörü sunuyor ve kesintisiz vites değiştirme sağlıyor. Tork konvertörü sadece aracın daha iyi kalkış yapmasını sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda masraflı debriyaj tamirini de ortadan kaldırıyor. Ayrıca tork sarsıntılarına karşı aktarma organlarını da koruyor. Debriyaj değişimi gerekli olmadığından tam otomatik şanzımanlar işletmecilere tasarruf sağlarken, aracın kullanım dışı olma süresini de kısaltıyor.

Allison Transmission & DAF Atik Toplama (Gorsel 3)_373x280

Doğu Frisian’da atık toplama araçları

ŞasiDAF CF 75
MotorPaccar PR228 9,2 litre
Motor Gücü228 kW (310 HP)
ŞanzımanAllison Şanzıman, 3200 model
Egzoz Emisyon StandardıEuro 5
Brüt Araç Ağırlığı26,000 kg
Dingil Aralığı3900 mm katı atık konteyneri, 4200 mmm değişebilen konteyner
Üst YapıSabit konteynerli yükleyiciye sahip yedi araç, HS Speedline ve HS Fahrzeugbau değişebilen konteyner

CWS sistemli yan yükleyiciye sahip üç araç ve HS Fahrzeugbau değişebilen konteyner sistemi

 

Norderney Adası’nda atık toplama araçları

ŞasiDAF LF 55
MotorPaccar GR165 6,7 litre
Motor Gücü165 kW (220 HP)
ŞanzımanAllison Transmission, 3200 model
Egzoz Emisyon StandardıEuro 5
Brüt Araç Ağırlığı15,000 kg
Dingil Aralığı3800 mm
Üst yapıArka yükleyicili HS Olympus by HS Fahrzeugbau

 

 

Aurich Atık Şirketi Hakkında

Aurich’in atık şirketi yaklaşık 103,000 hanenin mavi (kağıt), siyah (kalıntı atık) ve yeşil (organik atık) çöp bidonlarının toplanmasından sorumludur. Her mikro çipli organik ve evrensel atık çöp bidonu elektronik olarak tanıtma sistemiyle takip ediliyor. Ayrıca, çöp toplama araçları her dolumu kaydediyor. Her yıl Aurich’in 16 sürücüsü tarafından yaklaşık bir milyon organik ve  evrensel atık bidonu ile 1.2 milyon kağıt bidonu boşaltılıyor.

 

Allison Transmission, A.Ş. hakkında

Allison Transmission, orta ve ağır ticari araçlar, Amerika Ordusu orta ve ağır askeri araçlar için dünyanın en büyük tam otomatik şanzıman üreticisi ve transit otobüsler için hibrid sevk sistemleri sağlayıcısıdır.  Allison şanzımanları, uzun yol kamyonları (dağıtım, atık, inşaat, itfaiye ve ambulans), otobüsler (çoğunlukla okul otobüsleri ve transit), karavanlar, uzun yol harici araçlar ve ekipman (çoğunlukla enerji ve madencilik) ve askeri araçlar (tekerlekli ve tırtıklı) gibi farklı alanlarla kullanılmaktadır. 1915’te kurulan Allison’ın Genel Müdürlüğü Indianapolis, Indiana, A.B.D.’dedir ve yaklaşık 2,800 çalışanı bulunmaktadır. Çin, Hollanda, Brezilya, Hindistan ve Macaristan’da üretim tesisleri ve müşteri modifikasyon merkezi yer almaktadır. Kuzey Amerika, Avrupa, Asya, Avusturalya, Güney Amerika ve Afrika’da müşterilere hizmet veren Bölgesel Genel Müdürlükleri faaliyet göstermektedir. Allison dünya çapında 1,400 bağımsız distribütör ve bayi lokasyonuna sahiptir. Allison hakkında daha fazla bilgi, www.allisontransmission.com’dan edinilebilir.

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Haberler

Desentral Frekans İnvertörleri, Motorlar ve MaxxDrive (Endüstriyel) Redüktörler

Published

on

NORD DRIVESYSTEMS, yeni desentral (motorüstü) elektronik tahrik ünitelerini, yeni verimli motorlarını ve düz yüzeyli motorunu, UNICASE / Monoblok serisi MaxxDrive (Endüstriyel) Redüktör Üniteleri yeniliklerini müşterileri ile buluşturmaya devam etmektedir.. NORD, değişik vesileler ile, motor, redüktör ve elektronik tahrik ekipmanlarını, entegre ve kapsamlı mekatronik çözümler sunma kabiliyetini bir kez daha gösterebilme imkanına sahip olmuştur.

Uzun mesafeli yatay nakil taşıma gibi, bir çok basit tahrik görevleri için yeni bir çözüm olan desentralize SK180E frekans invertörü, temel fonksiyonlara odaklanılarak tasarlanmıştır. Bu invertörde, konumlama fonksiyonu, enkoder geri beslemesi, kapsamlı güvenlik fonksiyonları ve frenleme dirençleri gibi muhakkak suretle gerekli olmayan özelliklerden feragat edilmiştir. Sağlam, uzun ömürlü tasarım sayesinde tipik bir NORD değişken frekanslı tahrik ünitesi özelliği olan % 200 aşırı yük rezervi de sağlanmaktadır. NORD tarafından sunulan teknoloji; ücretsiz olarak sunulan NORD CON parametre yazılımını kapsayan, tek tip operasyon konseptini takip etmektedir. Bu özellik; örneğin, elektronik olarak devreye giren tahrik ünitelerinden olan, SK135E desentalize soft starterler ve geri dönüş starterleri, hız kontrolü gerektirmeyen, 0.25 ile 7.5 kW değerleri arasındaki motorların temel devreye alma / çalıştırma görevlerinin icrasına imkan sağlar. Bunlarla beraber ana besleme için (akım sınırlama), cihaz için (PTC/Pt) ve makina için (tork sınırlama, aşırı yüklenme) gelişmiş bir güvenlik fonksiyonu sisteme entegre edilmiştir. Bununla beraber, NORD ürün portföyü içerisinde IE4 verimlilik sınıfı motorları ve düz yüzeyli (Smooth-Surface) motorlar bulunmaktadır.

NORD DRIVESYSTEMS MaxxDrive (Endüstriyel) Redüktörleri 25.000 Nm ile 242.000 Nm arasında tork değerlerini sağlayan 8 adet monoblok (UNICASE) gövdeye sahiptir. Her bir redüktör büyüklüğü için tek bir standart gövde mevcuttur ve bu gövde tüm tahvil oranlarını kapsamaktadır. Modüler konsept sayesinde, tahrik çözümü için gerekli olan redüktörün özellikleri, kolayca ve hızlı bir şekilde konfigüre edilebilir. İstek doğrultusunda NORD komple tahrik sistemlerini ( Şase üzerinde motor, hidrolik kaplin, tamburlu fren, redüktör, yardımcı tahrik gibi) hazır montajlı şekilde müşterilerine sunmaktadır. En büyük gövdeli endüstriyel redüktör bile NORD’un monoblok (UNICASE) konsepti dahilinde imal edilmekte; tüm rulman yataları ve sızdırmazlık yüzeyleri tek kademeli yüksek teknolijiye sahip CNC tezgahlarda işlenmektedirlar. Bu bağlamda, çok yüksek torklarda bile yüksek güvenilirlikte ve sızdırmazlık, yük aksiyel ve radyal yük dayanımına sahip rulman, sessiz çalışma, düşük bakım maliyeti ve fevkalade uzun hizmet ömrüne sahip olma gibi avantajlar NORD DRIVESYSTEMS Endüstriyel Redüktörlerince sağlanmaktadır

Bu noktada, NORD Türkiye olarak 2015 yılı içerisinde gerçekleştirmeye başladığımız ve en son olarak, 2016 yılına sayılı günler kala, çözüm ortağı olma noktasında görev ve sorumluluğunu üstlendiğimiz, Türkiye’mizin yeni çimento fabrikalarının konveyör tahrik gruplarında ürünlerimizin kullanılmasından duyduğumuz heyecan ve mutluluğu da paylaşmak isteriz.

Kaynak: NORD – Erhan Zeren

Continue Reading

Haberler

WIN EURASIA Automation Fuarı’na Geri Sayım Başladı!

Published

on

2016 itibariyle tamamen Hannover Fairs Turkey bünyesinde düzenlenmeye başlanan WIN EURASIA Automation, yeni ekibi ve yenilikleriyle 17-20 Mart tarihleri arasında Tüyap’ta endüstriyel teknoloji tutkunlarını ağırlamaya hazırlanıyor. Toplam 10 Holde, Otomasyon Eurasia, Electrotech Eurasia, Hydraulic&Pneumatic EURASIA ve Materials Handling Eurasia olmak üzere 4 ayrı fuarı bir araya getirecek olan WIN EURASIA Automation, kablolardan akışkan gücü teknolojilerine, sürücü teknolojilerinden yazılımlara, robot kollarından insansız forkliftlere bir fabrika için gerekli tüm çözümleri tek çatı altında sunacak.

 

Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Sayın Fikri Işık’ın katılımıyla gerçekleşecek fuar, Ekonomi Bakanlığı, OAİB (Orta Anadolu İhracatçı Birlikleri), MAİB (Makina İhracatçıları Birliği), Makina Tanıtım Grubu, ENOSAD (Endüstriyel Otomasyon Sanayicileri Derneği), İSDER (İstif Makinalerı Distribütörleri ve İmalatçıları Derneği), AKDER (AKışkan Gücü Derneği), ETMD (Elektrik Tesisat Mühendisleri Derneği) ve başta olmak üzere 50’yi aşkın kurum, dernek ve medya kuruluşu tarafından destekleniyor. 25 ülkeden yaklaşık 1556 katılımcıyı ağırlayacak olan WIN EURASIA Automation, geleceğin fabrikalarına yönelik doğru çözümlere ulaşmak isteyen ziyaretçiler için bir kez daha bölgenin lider inovasyon platformu olduğunu kanıtlayacak.

Geleceğin Fabrikalarına Bakış
Endüstri dünyası yeni bir dönemle karşı karşıya. Endüstri 4.0 olarak adlandırılan bu yeni dönem, dijital teknolojik gelişmelerin ışığında “akıllı fabrikaları” endüstrinin merkezine taşıyor. Bu yeni gelişmelerle birlikte, artık üretim sürecindeki makina, bilgisayar, sürücü ve kontrol cihazlarının birbiriyle iletişim kurması; insanlardan neredeyse tamamen bağımsız olarak kendilerini koordine ve optimize edebilmeleri mümkün. Böylece, üretim süresi, maliyeti ve harcanan enerji miktarı düşerken, üretim kalitesi artıyor. Bu yeni endüstriyel döneme doğru hızlı bir dönüşüm yaşanıyor. Ülkelerin ise rekabet güçlerini kaybetmemek adına, altyapı çalışmalarını hızlıca tamamlayarak bu yeni döneme ayak uydurabilmeleri gerekiyor. WIN EURASIA Automation Fuarı, katılımcılarının sergilediği yenilikçi ürün ve çözümlerle, Türkiye’de Endüstri 4.0’ın gelişimine en büyük katkılardan birini sunuyor. 4 ticari fuar, yeni endüstriyel çağın, entegre üretim süreçlerine yönelik olarak en ileri teknolojiye sahip komponent, sürücü, yazılım, robot ve istifleme-taşıma-depoloma çözümlerini bir araya getiriyor.

Türkiye’nin tek Otomasyon fuarı olan Otomasyon Eurasia Fuarı’nda ziyaretçiler, en küçük devrelerin bile birbiriyle iletişim halinde olduğu, küçültülmüş ve inceltilmiş komponentlerle hayvan ve insan hareketleri taklit edilerek geliştirilmiş en ileri teknolojiye sahip robot ve robot kollarını görme fırsatı elde edecekler.

Bir diğer önemli gelişme ise Materials Handling Eurasia fuarında ziyaretçilerle buluşacak. Yüksek hareket esnekliğine sahip; dar koridorlarda bile iyi bir performans sağlayan, insansız istifleme- depolama çözümleri fuarda sergilenecek. Fuar kapsamında gerçeklecek Application Park Area’da ise paletsiz taşımacılığa imkan veren forkliftler canlı çözüm gösterileri ile ziyaretçilerle buluşturulacak. Bunun yanı sıra, 12. salonda yer alan Simulasyon Alanı’nda forklift ve vinç operatörlerini eğitmeye olanak tanıyan eğitim simulatörleri ve hareketli platformlar tanıtılacak.
Endüstri 4.0’ın etkisi, Electrotech Eurasia Fuarı kapsamında da kendini gösterecek. Fuar boyunca sergilenen IP numarasına sahip ve birbiriyle haberleşebilen elektronik komponentler, akıllı ve inceltilmiş emniyet röleleri gibi çeşitli ürünler, güç kaynaklarının ve üretim süreçlerinin daha etkili bir şekilde kontrolüne yönelik ürünleri göz önüne serecek. Hidrolik&Pnömatik Eurasia katılımcıları ise otomasyon teknolojilerindeki gelişmeleri destekleyen yenilikçi akışkan gücü ürünlerini tanıtacaklar.

Sektörün Geleceğine Odaklanan Forumlar
WIN Eurasia Automation, kapsamı altında gerçekleşecek forumlar aracılığıyla sektör içi ve dışı bilgi paylaşımına da olanak sağlıyor. Üstelik bu yıl forumlar, ilgili oldukları salonların içinde oluşturulan özel alanlarda düzenleniyor; böylece ziyaretçilerin fuar alanından uzaklaşmadan doğrudan katılımını mümkün kılarak fuar alanındaki etkileşimi arttırmayı hedefliyor.

5. salonda AKDER desteği ile oluşturulan Hidrolik&Pnomatik Forum Alanı’nda sektördeki güncel konulara odaklanılacak; ayrıca bu alan 19 Mart Cumartesi günü Bosch Rexroth, Festo, Parker, Mert Teknik ve İzmir Hidropar’ın katılımı ile AKDER tarafından gerçekleştirilecek panele ev sahipliği yapacak. 12. salonda İSDER ve İSAG desteği ile oluşturulan Materials Handling Forum Alanı’nda ise iç lojistik alanındaki yenilikler, lojistikte iş sağlığı ve güvenliği gibi önemli konular ele alınacak. Ayrıca, 17-18 Mart günleri İSDER tarafından bir panel gerçekleştirilecek.

Fuar boyunca gerçekleştirilecek bir diğer etkinlik ise ENOSAD desteği ile 1. salonda organize edilen Automation Forum Alanı olacak. 4 gün boyunca sürecek forumlar kapsamında, ELİMKO, WAGO, ENDRESS+HAUSER, TURCK, SMS-TORK, FESTO, MITSUBISHI ELECTRIC, YASKAWA, BOSCH REXROTH, SCHNEIDER ELECTRIC, ABB, STAUBLI, ALTINAY, SICK, SEW-EURODRIVE, LİMA, MCS, GÜNMAK gibi önemli firmaların endüstriyel robotik uygulamalar ve otomasyon konusundaki sunumları yer alacak. Ayrıca 18 Mart’ta ENOSAD Yönetim Kurulu; BOSCH, FORD, IBM, KORDSA GLOBAL, TURKCELL Super Online firmaları ve Akademisyenlerin katılımı ile Endüstri 4.0 konulu bir PANEL gerçekleştirilecek.

32 ülkeden ziyaretçi delegasyonları
Başta elektrik, elektronik, makine, otomotiv, otomasyon ve enerji sektörlerinden olmak üzere yerli ve yabancı onbinlerce profesyoneli ağırlayan fuar, gerçekleşecek ziyaretçi programları neticesinde Orta Doğu,
Avrupa, Afrika ve CIS Ülkeleri gibi yüksek potansiyele sahip pazarlara ulaşmak isteyen firmalar için önemli fırsatlar barındıracak.

Ekonomi Bakanlığı tarafından desteklenen Uluslararası Ticaret Heyeti programı kapsamında Almanya, Azerbaycan, Cezayir, Bangladeş, Gürcistan, İngiltere, BAE, Bulgaristan, Mısır, Fransa, Hindistan, Endonezya,
Irak, İran, İtalya, Kazakistan, Kırgızistan, Meksika, Fas, Pakistan, Polonya, Romanya, Suudi Arabistan, Hollanda, Türkmenistan ve Özbekistan’dan satın almacı, editör ve dernekler fuarı ziyaret edecek. Ayrıca, Hannover Fairs Turkey Fuarcılık tarafından Çek Cumhuriyeti, Kosova, Lübnan, Umman, Ürdün ve Yunanistan’dan ziyaretçi delegasyonları ağırlanacak. Bu ziyaretçi programları kapsamında, ilgili ülkelerden alıcılar B2B Görüşmeleri aracılığıyla Türk ihracatçılarla bir araya gelme fırsatı elde edecekler. Uluslararası ziyaretçi programının yanı sıra Ticaret Odaları ve dernekler aracılığıyla düzenlenen Anadolu Delegasyonu Programı dahilinde 75 farklı delegasyon grubu da fuarı ziyaret edecek.

WIN EURASIA Automation, Nisan ayında Hannover’de düzenlenecek olan ve açılışını Alman Şansölyesi Merkel ile ABD Başkanı Obama’nın birlikte yapacağı Hannover Messe fuarı öncesi Deutsche Messe AG’nin endüstriyel etkinliklerinin en önemli durağı olacak.

 

Continue Reading

Haberler

Maden ve Çimento Endüstrisi İçin Doğru Tahrik Çözümleri

Published

on

01_Marti Technik_SK 12407a_404x269

Çimento ve maden endüstrilerinde, üretimin her kademesinde önemli miktarda enerjiye ihtiyaç duyulan, bu üretim proseslerinin kademelerinde dökme malzemenin birçok sayıda, uzun ya da kısa mesafelere taşınmasını da içeren, karmaşık bir yapı mevcuttur. Bu nedenle, bu tip üretim proseslerinde zorlu ortam şartlarına dayanıklı ve özellikle enerji verimliliği yüksek tahrik gruplarına ihtiyaç duyulur.

NORD DRIVESYSTEMS 45 yılı aşkın süredir, tüm endüstriyel sektörlere hizmet vermektedir. Şirketimiz çimento üreticilerine tek elden geniş bir ürün yelpazesi (elektrik motorları, redüktörler, motorlu redüktörler ve frekans invertörleri) sunmaktadır.

 

Uygulama örneği: Marti Technik, İsviçre
Ağır hizmet tipi konveyör için endüstriyel redüktör üniteleri

İsviçre’nin en büyük hidroelektrik yatırımı olan “Linthal 2015” kapasite artışı projesi neticesinde, elektrik santralinin üretim kapasitesi 480 MW’den 1,480 MW’ye arttırılmaktadır. Bu büyük proje, yeraltı inşaatı işlerinde müşterilerine terzi usulü çözümler sunan, Marti Technik tarafından gerçekleştirilmekte ve bu çerçevede, kullanacak önemli tahrik gruplarını NORD DRIVESYSTEMS sağlamaktadır.
Proje kapsamında, dağın yaklaşık 600m içerisindeki 2 geniş galeriden günde 800m3 ve toplamda ise yaklaşık 2,,445,000 m3 kaya çıkarılmıştır. Bu işlemler için, 180m’lik yükseklik farkı ve 45 derece gibi yüksek bir eğimle, yaklaşık 260m’lik mesafe’ye, her biri saatte 500 ton kapasiteye sahip, 2 adet “S-Konveyör” kullanılmıştır ve bu konveyörler NORD DRIVESYSTEMS Endüstriyel Redüktörleri ile tahrik edilmişlerdir. Bu operasyondaki ilk konveyör sistemi, fren kontrollü bir NORD Endüstriyel Redüktörü ünitesince tahrik edilerek, iri malzemeleri aşağı seviyedeki bir kırma tesisine taşımakta ve eş zamanlı olarak elektrik üretimi yapmaktadır. İkinci konveyör ise, kırılan malzemeleri, daha sonra dolgu malzemesi olarak yada betonda aggrega olarak kullanılmak amacıyla stoklanmasını sağlayacak, yukarı seviyede olan aggrega tesisine taşıyacaktır. Her iki konveyör sistemi, ortak kullanımlı mil üzerinden, her biri 250 kW güce sahip NORD endüstriyel redüktörlerince tahrik edilmekte ve 2,2 m/s’lik bant hızına ulaşılmaktadır.

Bakım Müdürü Ernst Kuster, NORD’un kendilerine sunduğu ürünler ve hizmet vasıtasıyla çok iyi bir maliyet/fayda oranına sahip olduklarını, mükemmel öneri ve destek sağlandığının altını çizerek, tüm taleplerinin yerine getirildiğini ve dolayısı ile NORD’dan çok memnun olduklarını belirtmişlerdir.

Endüstriyel Redüktör Üniteleri

NORD DRIVESYSTEMS Endüstriyel Redüktörleri 25.000 Nm ile 242.000 Nm arasında tork değerlerini sağlayan 8 adet monoblok (UNICASE) gövdeye sahiptir. Her bir redüktör büyüklüğü için tek bir standart gövde mevcuttur ve bu gövde tüm tahvil oranlarını kapsamaktadır. Modüler konsept sayesinde, tahrik çözümü için gerekli olan redüktörün özellikleri, kolayca ve hızlı bir şekilde konfigüre edilebilir. İstek doğrultusunda NORD komple tahrik sistemlerini ( Şase üzerinde motor, hidrolik kaplin, tamburlu fren, redüktör, yardımcı tahrik gibi) hazır montajlı şekilde müşterilerine sunmaktadır. En büyük gövdeli endüstriyel redüktör bile NORD’un monoblok (UNICASE) konsepti dahilinde imal edilmekte; tüm rulman yataları ve sızdırmazlık yüzeyleri tek kademeli yüksek teknolijiye sahip CNC tezgahlarda işlenmektedirlar. Bu bağlamda, çok yüksek torklarda bile yüksek güvenilirlikte ve sızdırmazlık, yük aksiyel ve radyal yük dayanımına sahip rulman, sessiz çalışma, düşük bakım maliyeti ve fevkalade uzun hizmet ömrüne sahip olma gibi avantajlar NORD DRIVESYSTEMS Endüstriyel Redüktörlerince sağlanmaktadır.
Kaynak:A. Erhan Zeren
Sektör Müdürü / Head of Industry Sectors
Çimento ve Demir & Çelik / Cement and Iron & Steel________________________________________

Continue Reading
Advertisement
Advertisement

Trendler